lunes, 13 de febrero de 2017

Mitja marató Barcelona

Dissabte vaig marxar cap a Barcelona amb bus i solet, les meves ganes de fer marca d'una vegada per totes en mitja marató requerien esta descansadet. Amb això sacrificava un dia de família...durillo, però quan busques algo amb tanta tenacitat, et toca renunciar a altres.
Vaig arribar per la tarde per recollir el dorsal i quan l'havia recollit em truca Gerard Morales que estava allí perquè ell també correria l'endemà. Ens trobem per fer un cafè i parlem una estona abans de marxar. Jo cap a casa Cinta ( una amiga de la colla ) que va deixar-me quedar a casa seva per estar en les millors condicions possibles i Gerard cap a Moià.
Vaig a dormir d'hora i pel matí em preparo i agafo el metro, no esmorzo res de res ( ni els 7 dàtils aquest cop) i cap a la sortida.
Escalfo poc ...però amb la convicció que era el dia. Si aconseguia la meva millor marca seria pujar la moral pensant en la imminent marató de Barcelona, i... donen la sortida.
 De sobte, trobo que tothom em passa, però es clar, entre 18.000 persones hi ha de tots nivells i jo estava tranquil, sabia que anava bé, km 1 el passo en 3.27 i ja regularment fins a meta.
Segons tots els corredors, van sortir 400 mts mes de distància però, tot i això, igualment vaig fer marca: 1.16.52. Al passar pel km 21.097 el meu rellotge marcava 1:15:45 content i molt i amb confiança per d'aquí un mes poder fer el mateix a la marató!





No hay comentarios: