lunes, 9 de enero de 2017

Cursa de les II Torres

Ahir ens vam desplaçar a Campredó per córrer aquesta cursa. Aquest any no forma part del circuit Terres de l'Ebre, no per això deixaré d'anar-hi! És de ser agraït recordar aquells que sempre t'ajuden i animen durant l'any.

Circuit nou, menys km, menys desnivell però el mateix tracte als corredors.  Com ens cuideu! Fins i tot, tenir graelles diferents i carn de pollastre per a què tota la gent pogués menjar em va semblar increíble. De veritat!A l'igual que tots els regals i la bossa del corredor, ah i també els trofeus, que tot i no fer-los natros jeje, no em costa gens dir que eren xulíssims! Feliciteu de part meva al creador.

Pel que fa a la cursa, Youssef i jo vam sortir amb la idea d'anar fent, sense agobiar-nos, com un dia d'entrenament serio, i així va ser durant tota la cursa. Tot i que el fet de que últimament no entrenem gaire per muntanya, va fer que caigués varies vegades i per un moment pensés que era com un patet que debutava en una cursa de muntanya. La tonteria es va acabar passant la tarde al hospital posant-me dos puntets a la cama. En fi, ...

Per la resta bé, vam córrer a bon ritme i vam xalar molt per aquells corriols. Quan faltaven dos kilometres li vaig dir:
-No arribarem junts, mos ho jugarem a l'esprint i... Esprinta!!!
En aquell moment i amb el meu idioma li estava dient que guanyaria ell.

Gràcies amics de Campredó i, si déu vol, fins l'any vinent!



                                          PD: A la foto de l'esprint li sobren els comentaris

2 comentarios:

Lo Barber dijo...

Com sempre, moltes gràcies a tu per venir. És un plaer tenir a un dels millors trail-runner a la teva cursa...
Manel

Albert Giné dijo...

Vos ho valeu!