lunes, 9 de noviembre de 2015

Cursa Camí de Sirga

Ahir vam ser presents a Móra d'Ebre per córrer la penúltima prova del circuit de curses de muntanya i, tal i com vaig dir, li volia dedicar el meu esforç a Martí Cartoixa.
Com ell hagués volgut, vaig anar predisposat a pasar-m'ho bé (molt bé diria!) i sempre amb un somriure per verificar que disfrutava estan allí.
Dels amics de Móra poc a dir. Per mi és una obligació estar a la seva cursa, ells m'han ajudat sempre i m'han tractat com si fos un corredor local, que he de dir que quan sóc allí m'hi sento com a tal.
Gràcies a tots los que feu possible la cursa. Sou collonuts!
De la meva cursa, vaig sortir tranquilet i vaig anar agafant corredors i comentant i fent "brometes" tipo: "Això es puja corrent!" (quan jo pujava a quatre potes...) etc. Vaig xalar, perquè no dir-ho...
El circuit era durillo, tècnic, estava banyat, etc. En fi, de muntanya, com a mi m'agrada. Això va ser el motiu per acabar en 3a posició. Des del cel a lo millor van donar-me l'espenta final per baixar arriscant l'última baixada.
Content, ja que amb estos puntets l'última cursa d'Horta serà de disfrute total! El poder aconseguir el circuit ja només depèn de mi.

No hay comentarios: