viernes, 5 de octubre de 2012

Trail de Guara

Ha arribat l'hora de partir, primer cap a Barbastro a recollir a Javier Fran i després direcció Alquezar.
Estic ilusionat! tinc ganes d'ajudar i experimentar este repte, ser guia! qui m'ho havia de dir.......
Demà tindré 38 km per apendre i transmetre tot allò que veig en décimes de segons, no serà fàcil ni per ell ni per mi però quan algo vols fer difícilment pot haver-hi algo que ho empedeixi.
Treure moltes conclusions per UTSM ja que demà ens donaràn 9h per fer els 38 km si ho aconseguim crec que el repte de UTSM es factible i si no es així .....PROBLEMES!!
Li he preparat les baretes de Carlos Ripolles, les de Sables, he fabricat un bastó que ens anirà molt be, li he conseguit unes Hoka com les meves i vaig carregat d'ilusió per fer-lo disfrutar de la muntanya.

No hay comentarios: