miércoles, 23 de mayo de 2012

Entrenament per la serra de Cardo

Ahir la meva dona em va deixar a d'alt del camp de futbol de Tivenys per a començar un entrenament pels llocs de la cursa de diumenge i de passo veure el mal que va fer el foc. Vaig trucar els amics de la Uec per si necessitaven que els i fes alguna cosa, però vaig poder veure que ho tenen molt enllestit.
El recorregut que vaig fer va ser el seguent, vaig pujar per la pista que et deixa a 2 km de la creu de Santos, després pel sender per la cresta fins a la creu de Santos. Només fins aqui ja portava 10 km i 900 de desnivell+ després vaig seguir les cintes com si estes fent la cursa però 1km després de coronar vaig començar a comprovar la magnitut de l'incendi, BRUTAL! hi ha zones que ha quedat una imatge desoladora, trista, vaig veure zones que pareixia que la senda havia fet de tallafoc, en fi.....que si això va ser provocat "pa matar-lo/a"
Vaig anar segint fins al coll de tena i d'allí seguint el sender fins la pista que em deixaria de nou a Tivenys.
33km 1100 desnivell + 4h de running a ritme molt suau.

Aqui vos deixo un video del foc de Rasquera on es veu la magnitut de l'incendi i alguns dels senders per on passa la cursa.

No hay comentarios: